onsdag 17 mars 2010

Vi tar det viktiga

Man skulle väl kunna säga att jag har haft fullt upp. ! =P I fredags var ja super depp för ja hade inget planerat eftersom jag skulle upp & döma på lördagen men då ställde Qbik in så ja blev sittandes. Dock, på nåt jäkla vänster hamnade jag i Skoghall hos någon Nisse & efter mkt om och men hamnade vi hos T. Hade supertrevligt & träffade nytt folk, vilket verkligen gillas!
Lördagen var dock bara lugn, dömning söndag !


snabbspolning till tisdag, 16 mars. Jag fyller år, får en mobil(rosa) Som är fucking låst till telia, ett par örhängen & sen ett fin-fint collage madeby Josefin. Efter det traskade jag & Josefin in till stan och mötte upp Sandra & Allex för fika. MYS! På eftermiddagen tyckte jag att min födelsedag blev lite väl lång och framför allt tråkig så halv sex bokstavligen sprang jag in till stan & bolaget & sen bar det iväg på extrema äventyr - som vanligt när det gäller mig ! =)



Jag föll in i en oändlighet, frågan är bara hur jag hamnade i din famn?



Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar