lördag 27 mars 2010

Earth Hour!

Alltså, jag vet inte. Jag vet inget alls längre. Situationen är för enorm för att kunna göra något & jag vet inte ens vad jag vill? Kan inte någon söt själ putta in mig på rätt väg, för jag behöver en liten lätt knuff i rätt riktning. Eller knuffa mig iaf åt ett håll så jag kan inse att det är fel & byta stig? Något, för jag står helt still. I en oändlighet. Tankarna vandrar iväg på olika ställen konstant. Har jag gjort rätt/fel? Vill inte, orkar inte, men måste hitta en lösning på mitt problem. Det fick bli en kopp te.


Idag har jag, Josefin, Emelie & Daniel spelat TP hemma hos Emelie i mörkret. Ja, vi släckte ned under hela timmen. Gjorde du? Nu sitter jag hemma, ställt om klockan till sommartid, ska upp imorn och döma fotboll. Qbik96 9:30 & Qbik 95 11:00, sen blir det kalas. Brunch :D Älska !


Har en konstig känsla av att allt inte slutar så bra som jag vill att det ska sluta. Saknar något, som när man saknar nikotin i kroppen- tom. Men inte fan är det sånt skit jag tänker på nu.

Ja, jag får väl sova nu. Klockan är liksom 01:20. Natti <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar