söndag 21 mars 2010

Söndag,söndag,söndag!

Hm. Skrev senast i fredags. Dock inget saftigt -

Saftig fredag : Va hemma hos Sandra i Skoghall, käkade mat där - svin gött ^^ Sen kom det lite folk (folket var Linn, Emelie, Grumiz, Mimmi) Efter det kom även min överaskning - Ab den fjanten är hemma för gott :) Ah. Satt där och petade på henne för att kolla om hon var verklig ungefär. Hon sällskapade med bl.a ElRichardo&Mia! Efter ett tag försvann folket & de slutade med att jag och Sandra satt själva i hennes källare. KUL. Bråk&Tjaffs(inte oss emellan) höjde verkligen stämningen men sen återfann vi oss hos Röbben (ursäkta stavning) där de var trevliga människor. GÖTT ! =) Sov gött den natten, de blidde sent.


Dryg lördag : Satt mestadels av dagen hemma hos Fröding & lekte med hunden eftersom de hade uppdrag i stan. Utan vatten var vi också. Kul att inte kunna kissa. Kissade första gången halv tre - lyckat as hell. Efter det bar hemåt där man fick göra sig i ordning för man skulle iväg IGEN. Gick upp till Josefin där massa folk fanns & det slutade med Nöjesfabriken. Det hände något konstigt därborta i natt, & självklart blev vi ovänner för ovanlighetens skull. ah.


Trött söndag : Jaa-aa, idag är ja trött. Upp tidigt imorse för att döma & det gick skit bra faktiskt. Va otroligt pigg men mindre pigg nu. Skulle egentligen ha en match 19:00 men de var redan snöstorm när jag dömde imorse & under dagen har dom avbrutit matcher pga väder&vind. Så JA, 150kr mindre idag då! :P Ska iväg & prata med Robert sen. Aop. Skriver detta här för du inte ska glömma eftersom jag vet att du läser min blogg ;) Hah. Aja. Ska upp till Josefin & ta reda på vad fan det var som hände igår. Och HEJHEJ Amanda. Tack för att du läser min blogg ;) Nån mer som gör det?

2 kommentarer: