tisdag 23 mars 2010

Dagen som gått

Oh herre min skapare. Började bli lite arg där ett tag. Gjorde om bilden där uppe *peka* Tog väl sisådär 45 minuter. Men NU är jag äntligen klar, och nästan nöjd. Storleken ville inte som JAG ville :P men men, sånt man får stå ut med helt enkelt.

I natt kom väl Josefin hem runt... 12 kanske.. Drack kaffe & fick veta lite detaljer. Iaf. Sen idag skulle jag ha fikat med Ab men de blidde det inget med, fatta aldrig varför men AJA, kommer andra dagar, livet tar väl förhoppningsvis inte slut i natt för någon av oss. Efter mycket om och men & sjungande hemma hos Josefin for vi mot Molkom, och stannade på Ulvsby Ica och köpte vamiljkaka. Jopp. Så stod de på innehåll. For och kollade på huset & snickra lite ( kolla på köttätande växt iaf =P ) Drack kaffe med farfar hennes, och syster och pratade om skidor som jag aldrig stått på. Förutom längd när ja va liten & slalom EN gång men aldrig mer :D


Aahrå. Nu har jag bloggat. Gjort mitt för laget så att säga.. Har Tellfors gjort det än? =)


CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar