tisdag 2 mars 2010

Mars,Mars,Mars =)

Klockan är mycket, men kan inte sova. Gud så tragiskt va. Sitter å lyssnar på musik samtidigt som jag kollar på Glamourama. Amanda loggade in snabbt på msn, därifrån jag fått att jag skulle börja kolla på skiten och nu kan jag inte sluta =P haha. Under de senaste 24h har jag varit med Josefin. Igårkväll åkte jag, Josefin & Amanda & hyrde film. Hemma värst, borta bäst (?). Byggde även med klossar när jag väntade på att de skulle bli klara på barnavdelningen. Haha. Efter filmen körde vi hem Amanda, men när vi kom hem igen var ingen trött så det fick bli en nattlig promenad. Herrhagen-Vågmästaren-Herrhagen-Lamberget-Herrhagen. Tog en stund faktiskt. Speciell eftersom Josefins skor krånglar så vi stannade var 100 meter! När vi kom hem (efter 1h&50min) sa Josefin att hon inte var trött. Mitt förslag var te och kortspel och sen kunde vi gå ut igen eftersom jag frös halvt ihjäl. Lyckat - efter en halvtimme var Josefin trött så vi gick och la oss ist. Hahah


Idag sken solen som aldrig förr(iaf inte i år) så jag, Josefin och syster begav oss iväg på picknick. Skulle gå till vänern, men hamnade tillslut vid örsholstjärn, men de fick duga, drack kaffe och gick den snabba vägen hem. Haha.. Mina senaste 24h i korthet;D



Nathalie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar