fredag 9 juli 2010

Friday, time to partey!

Hurra hurra, för idag är det Amandas födelsedag :) Nej de var faktiskt igår men IDAG ska vi fira Sötnöten som fyllde 21år igår! :) Ska börja hos henne och sen får vi se vart världen för oss vidare :)

Igår tog jag först en joggingtur runt Herrhagen iväntan på att folk skulle vakna, men de hände inget då heller så jag tog cykeln ut till Skoghall för att kirra nyckel! Blev en kaffe & en promenad innan jag åkte hem med Sandra och Willywonka! Direkt jag kom hem mötte jag luder1&kuder2 för span på stan. Tillslut hitta vi något vi var ute efter, så de fick det bli ! :) Nog om detta!

Efter stan blev de att få i sig mat fort som satan och seniväg till Västerstrand för att döma Qbik95. Grymt rolig grupp, dom mötte Kil som hade hemma match? Ah whatever, så länge cashen kommer in så bryr ja mig inte om vart ifrån ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar