onsdag 7 juli 2010

Onsdag onsdag! :D

Idag skulle jag, Emelie & Sandra på stan. Sandra slutade 8 imorse och jag bad henne ringa mig så snabbt hon kom hem. Men icke. Klockan är 09:45 och hon svarar inte ens när JAG ringer. Muppskaft! Emelie har en teori också.


Emelie säger:
du har inte snacka alls me sandra idag eller
Take my broken wings säger:
nej !
hon skulle ringa mig direkt hon kom hem men icke
Emelie säger:
hon kanske ligger kvar på jobbet å sover HAHAHAH


Så klockrent om det vore så! Ska kolla om Fröding har vaknat än. Då ska ja tjata på honom! haha. :D menmen, nu blir det att ge sig med detta och ta en promenad dit vi eventuellt ska flytta. Japp, hör och häpna. Vi ska flytta ifrån vår lägenhet i inrehamn. 20090220 flyttade vi in. Ah , lite mer än 1,5 år. hahaha! :) men men. Så äre. Nu är de morgonkaffet. HEJPA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar