tisdag 13 juli 2010

Hela helgen fram till idag

Alltså, jag vet att jag är totalt kass på att uppdatera. Så vi kör ett "Hela helgen fram till idag" inlägg! Vet knappt vad de är för dag idag ens! Haha :)

Fredag: Senaste inlägget skrev jag om att jag och Allex satt i Skoghall och väntade på att klockan skulle bli 18:00 så vi kunde packa ihop klirr i klirret och dra oss mot stan igen. Och de gjorde vi, dock lite efter sex. Mötte Josefin hos mig, tog lite idol bilder på cykelludrena & sen gled vi iväg till Amanda. Möttes av.. Ingen haha hela gänget satt inne hos Amanda men vi styrde upp bänkar på Västerstrandskolan och slog oss ned. (Har massa bilder från kvällen och Allexandra ännu fler). Efter att Allex har stönat om varenda pojke som spelat fotboll i bar överkropp så tog vi med drickan och satte oss vid planen. Någon köpte en boll och jag och grapparna började lira lite. Även Anna Anka var med på ett hörn ibland! Något hände för innan vi gick in till Amanda så var både min & Allex spritflarrer slut. Not good beginning, eller? ;) Iaf, vi gick in till Amanda en svängiläng och sen bar de av mot stan. Vi cyklade, ställde cyklarna vid Tempels uteservering och gick in på Ankan. För vilka pengar? Och ja mindes inte om ja låste cyklarna. Ingenting. Tur att Josefin inte hade riktigt lika mycket karatefylla som jag & Allex. Jävla KL´s! :D Fläng fläng på Ankan, kKKräcks & sen käk på backen utanför Af? Ah,, ja vet inte. Busskrångel och poolhäng. That´s how we do it!


Lördag: Seg seg seg seg dag. Bad. Sen? Hmm. Kan inte minnas. Men de var en seeg dag. JO! Det blev kebabrulle & kubb på Herrhagen. Även film, snack och mys med Allexandra & Josefin. Japps! Sov där , eftersom någon snor min säng heeela tiden! Lättast att hålla sig kortfattad, eftersom de inte hände något spännande. Förutom att ja är kung på kubb ;)


Söndag: Söndag, Söndag. Vaknade relativt tidigt & molnen låg som ett täcke över himlen. Men de hindrar inte mig för äventyr så de blev en cykeltur till Skutberget med Josefin för ett par dopp i vänern. Innan vi beslöt oss för att dra oss hemåt stod vattnet helt stilla, himlen var svart och de var vackert. Sen blåste de till storm och de blev att rallyköra hem. Haha :) Men de var trevligt. Senare på kvällen blev de att cykla assnabbt till Skoghall, skulle vara hundvakt på måndagen & 20:30 var det VM final mellan Holland-Spanien, och VI VANN! :D Spanien vann för första gången VM. Historiskt. Och jag gillade det :)

Måndag: Anledningen till att jag cyklade till Skoghall var för att Sandra skulle jobba men de blev ändrade planer så, ja. Var i Skoghall och myste och käkade tacos med Sandra till klockan blev halv fem typ, cyklade hem på 16 minuter för att sedan dra iväg mot Degerfors för matchen mellan DegerforsIF -SyrianskaFC. Intressant match men kunde inte koncentrera mig på de jag skulle, eftersom man var tvungen att ha koll på utseenden, varningar, nummer och så vidare eftersom jag skulle ladda upp bilder i halvlek. Men de gick bra fan, hoppas morsan fick något sålt ! Om inte annat var de lite halv coolt, status att sitta på pressläktaren du vet ;) Hahahah. Massa muppar!Ahja. Efter Degerfors blev de tillbaka till Skoghall igen, nattligt bad och stirrande på blixtrarna som inte hördes. Discoljus. Blinkade som fan långt där borta. Asfränt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar