tisdag 13 juli 2010

Natti

Aaargh, mina fötter värker i sönder mig! =S Menmen, så går de när man absolut ska gå hela vägen från Skoghall centrum och till Hammarö kyrka för att besöka Peters grav. Men de var det absolut värt. Lika fin sten som jag minns den. Nästan ett år sen jag var där, vilket känns konstigt. Menmen. Jag, Josefin & Willywonka tog en två timmars promenad, och nu är klockan kvart i tolv. Har inte gjort så mycket mer. Stirrat på regnet utanför fönstret, åskan kom och gick, Alice i underlandet fick de bli också. Trevligt trevligt. Imorn blir de hem till mamsen och sen har ja två alternativ. Antingen åka tillbaka till Skoghall på kvällen eller åka tidigt på morgonen på torsdag. Svårt val, eftersom jag börjar tröttna på att cykla den vägen dag ut och dag in. Men kan va skönt att slippa gå upp så förbannat tidigt, men samtidigt så får ja ju iaf ha en fläkt så jag kan sova heeela natten om jag sover hemma. Svårt val, Hjälp?

Nu blir de att lägga sig i badkaret. För inte är de väl för sent för detta? haha. Hoppas inte wilma vill va med o bada. Blir så trångt då!
:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar