måndag 5 juli 2010

Måndag

Shit asså. De är... (ska kolla) 33 grader i mitt ´rum och klockan närmar sig 02:00. Ojsh. Men vad har hänt idag ? Fick tillslut upp Allex och vi möttes i stan och gick runt lite och "fönstershoppa" trots Allex enorma bomber i väntan på Amanda. När hon kom tänkte ja som så att de var dags för något nytt. Har tröttnat lite på att sitta i en korridor utomhus på Waynes, så va fan. Vi tog ett annat cafe. iofs var de Waynes de med men på en helt annan gata ;D haha. Satt där i 4 timmar och hade de allmänt gött. Tog igen massor med Amanda och fick även ett litet uppdrag inför fredag som jag ska ta på mig riktigt seriöst! :D Mycket skratt, enorma utalande tabbar osv.

Efter fikat gick jag hem & avnjöt en utomordentligt god måltid - pasta tomatsås med basilika&vitlök och mozarella ost. Var nära på att äta upp syrrans matlåda som hon ska ha imorn te jobbet, men jag ångra mig. Inte okej. ;) Efter att ha krängt käk mötte jag upp Frugan Allex & min nyblivne dotter Amanda och vi satte oss på Sandgrundsudden. Måste dock citera något som saqdes under våran shoppingtur på Konsum. Allex skulle vara nyttig och köpte natusgodis. jag och Amanda högg in på ett 6pack cola som vi delade på - mumma det.

Allex kommer gåendes mot oss i kassan med en BURN i handen(energidryck).
Allex: "Den här är iaf bättre än CocaCola, mindre socker."
Jag: "Neej...!"
Efter Allex har betalt.
Jag: "Du vet om att det är...*läser på burken* 73% socker i denna va? I en Cola burk är de 37%".


HAHAHAHAHAHA. Förlåt, men de var komiskt. De blev ut på udden massa snack igen, typ som om vi inte snackat i fyra timmar tidigare under dagen och sen blev de även lite kortspel , där Allex faktiskt inte vann. Om hon kanske skrivit de i sin blogg vilket vore mycket mycket
typiskt. HAHA, menmen. Vart hemma och inte gjort nått alls. bara degat.


OJSH, nu måste detta citeras. Har en konversation med en vän på msn, detta fick jag nyss när ja sa att vi skulle ut och springa varje dag för att hon fått nog:


-piiiip- säger:
*jo
*bannemej
*bränna fett
*100 situps också
per dag
*magen är bara för mycket nu
*ser snart inte musen, katastrof
*fetisvarning


Take my broken wings säger:
HAHAHAHAHHAHA


tack och godnatt! Imorn ska ja städa bort gummi båt och spåna på affärsideer med Allex. Sne på kvällen blir de långpromenad med Emelie och Raffe!

NATTI

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar