torsdag 8 juli 2010

Onsdag

Dagen började med att jag åt frulle & sen gick iväg för att möta Allex! Vi gick till Hallbergs Guld för att lämna ett paket åt mamma sen gruppbilderna vi tog och sen gick vi mot Donken där Emelie väntade. inne på Donken käkade Emelie frulle & Amanda kom. Vi gick bort mot Waynes Torget och sen kom Sandra efter ett tag. Dock blev de ingen evighetsfika som planerat eftersom alla lämnade bordet för att göra något utom jag. JAG hade en evighetsfika med olika människor. haha. Efter de blev de mat för alla utom mig tror ja och sen gick vi omkring på stan. Sandra köpte ett GlitterHalsband , fast på Smýcka, för 700 spänn. Otroligt. Men resten var värda köp tyckre jag ;) Om man bortser från Allex tröja. Hon har nog dille på att köpa kläder som redan liknar de hon har. :D Inge fel med det ;) Wouhaha.


Efter det blev de hem och laga mat & sen iväg och doppa kroppen i grymt skönt vatten. Kollade även på Spanien - Tyskland. Spanien hade HELA matchen. Helt rätt slutresultat igår! 1-0 till Spaninen. HELT okej! :D

2 kommentarer: