måndag 5 juli 2010

Ojsh

Hoppas ingen trodde vi tog efter våran 5 timmar långa båt tur. De var fett värt trots motvind. Haha. Hm, vad säger vi om helgen då ? Fredagen bestod fan mest av dramatiska upplevelser, bråk, förstärkare i trapphuset, men jag hade kul ändå med Stjärnan Tomas. Hahahaha, han förgyllde kvällen med sina slutsatser och konstateranden kan jag ju tala om!

Lördag, upp & iväg. Mådde skit dålgit (inte pga alkoholen nu då). Skulle dela ut reklam men vi kom aldrig iväg, sen blev de att möta upp Allex i stan på kvällen & vi slog oss ned på Sandgrundsudden. Efter ett tag dök även Josefin, Emelie, Ronnie & Robert upp. Satt där till 22:40 och cykla bort till Värdelösa Nöjesfabriken för en öl. Emelie hade ju fribiljetter som var tvugna att utnyttjas? Haha. Aja, så fick de bli iaf. Blev även väckt tusen ggr av telefon denna natt - INTE kul.


Söndag, upp upp och iväg för att dela ut reklam. 1h & 18min. Rekord, som SKA slås efter semestern! :D hahaha jag tycker vi var duttiga T! :D Efter det blev de kroppkärr & dömning - snacks - film. Somnade så snabbt jag la mig ner i soffan. Haha :D


Idag är det måndag. Och jag trodde jag var helt utfryst i lilla Karlstad. Men då dök Allex upp som en ledande stjärna. Så nu har ja någon att leka med. FRUGAN VAD GÖR VI?

2 kommentarer:

  1. Ljudlös på telfon=)

    SvaraRadera
  2. Då ringer inte väckarklockan, så de hjälper ju inte mig alls ;D

    SvaraRadera