tisdag 20 juli 2010

Tisdag

Satt i Skoghall hela dagen igår med Wilma, gick på långpromenader hit och dit, bajsa på mackens parkering passade hon på att göra också . SÅ roligt. Dumma hund. =P Gnällspik är hon nu också när hon löper. Aja. Robert och Steven kom förbi, skulle låna en hålslagare av Robert mend en glömde han ju självklart. han skulle ändå till Ceylan för krubb! Så ja tyckte de va en bra idé men inte han tydligen. Kvällen spenderades som en cyberdejt med allex. Spelade Alfapet. Kollade även på Paradise Hotel avsnitt från när Natacha Peyre var med. Är på avsnitt 6 nu ! ;)


Idag har jag inte gjort mkt, spelat kort, kaffe, cocacola (på ja vet inte hur länge sen de var sist), traska med Wilma & sen cyklade jag hem. Kurs,kurs,kurs & sen träffade jag Allex&Amanda +två söta som tussar! =) Efter de blev de gourmé mat alá Natha. Gött som satan, allt i kyl/frys. Kan inte bli bättre när Natha får cp ryck helt enkelt ;) Mår dock pissigt idag, men har börjat städa upp lite i lägenheten nu iaf. De kan ju vara bra om jag och min syster gör eftersom resterande av familjen kommer imorn ;) Haha. Så då får de bli att gå iväg med panten. & allt annat. Ah. Allex spritflaska klirrar i mitt rum. kanske borde ta mig en sup så de värsta i halsen försvinner. Eller är de whiskey det? ;)


Jag & Sandra har även börjat spåna på en plan. Ska övertala Hjärtegullet om de. Hjärtegullet nr2 AlltsÅ! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar