torsdag 2 december 2010

FB-paus

Sitter och pluggar - skräll ? Ah, tog mig iaf en "fb-paus" så diskuterar helgen som kommer, morgondagens fika med lillasyster - och pluggningen så klart. Stefan lirar TV-spel eftersom jag ockuperar datorn konstant. :) Happyface! Idag var de först -piiip- med Stefan & Theo ! (tänker inte avslöja något IFALL någon av deras familjemedlemar läser min blogg) - handlar om årets julklappar iallafall. Sen blev de stan med dom och syster. Köpte julklappar till mor&far. Syster och jag har kommit överens om att inte köpa några till varandra då jag numera har 0:- på kontot. Kurslitteraturen har jag inte ens råd med, så nu är de dags att skjuta sig själv eller tro på tomten i år. Nej, HEJPA - nu blir det kaffe & fortsätta skriva. Att ta körkort och skriva om de pedagogiskt SAMT att dra in de tre kurslitteraturböckerna (En av dom handlar om typ fotosyntes WHYYYY!?) är fan inte ens lite enkelt. Men hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar