fredag 3 december 2010

Panik

Alltså, jag har suttit med paniken och gråten i halsen i säkert 20 minuter... Jag har i 20 minuter trott att jag har haft fel kurlitteratur, har suttit och dragit av mig håret - velat skrika och slå i sönder någonting (men närmast var datorn och det var för dyrt.). Men efter mycket om och men har jag NU listat ut att vi som inte fick tag i "rätt" bok fick en annan på PDF-fil som vi fick använda oss av istället. Hoppas de även gäller examinationsuppgiften. Så får de vara helt enkelt! PUH!

Vad har jag gjort idag då? Jo jag har städat ett förråd, tvättat, fika med syster, tvätta lite till och pluggat. Den ordningen. Precis som de ska vara.. Nedräkningen har börjat utan dess like. Om 3h&20min ska uppgifterna vara inne. Har inte tid! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar