måndag 20 december 2010

God morgon!

Bild från när Cissi fyllde 20 =)



Morrn morrn! =) Idag blir det full rulle. Imorn kväll har jag chatt med "The G gang" (Skola) klockan 20:30 och då ska allt vara klart! Har 1½ uppgift klar, men de får bli kvällens prio 1, för först ska jag hem till Emelie, sen körskola, slå in mammas present eftersom det är imorgon hon fyller år och ja, you name it. Mitt ord på dagen är stress. Typ som för Allex, hon är sen till mor sin, och har big problems med tillvaron? verkar så när man läser hennes blogg iaf ! Haha =) Ja, som sagt, ska dricka upp kaffet nu sen kila in till stan för att ta bussen till v-näs. Skulle egentligen gått men min syster är så snäll å ställer upp så jag får låna hennes buss kort! pjuh!


nej nu ska ja dricka upp kaffet och kila iväg. ha en fortsatt trevlig och kall måndag så hörs vi =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar