söndag 5 december 2010

Lovely

Suttit hemma hos Sandra i ett par timmar, diskuterat mystiska men roande samtal samt checkat gårdagskvällens bravader & sparkat henne i arlset med vissa papper. Nu har jag bara Josefin kvar att prata med. "Minnesluckan" number one igår I think! Spännade, spännande. Imorn får de bli en dejt med henne, efter min och sandras dejt på stan. Det vill jag lova! Måste höra helgens bravader som jag missat! ;) Hata att vara sjuk, men gött att vara det ibland så man "rensar ur kroppen" lite. =)


Som sagt, imorn blir det att ta tag i saker. Måste ringa vårdcentralen å kolla upp så min borrelia inte kommit tillbaka ändå(?). Yay! (Älskar ordet yay eftersom Theo vet precis när han ska använda det). Ska även checka upp inför lite andra planer som ligger nära i tiden. Nu blir det kudden, fortfarande sjukt trött. (Med betoning på trött)

Ciao!


BTW, läsa en roande blogg? Gå in HÄÄÄR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar