torsdag 9 december 2010

Läsa,läsa,läsa

Vaknade för inte alls längesedan vilket innebär BAJS, nu är det dags att ta tag i läsningen för 16:30 har vi direktkonversation och uppläggande av uppgift 1, Delkurs 2. Denna delkurs känns mycket roligare, och sitter just nu med boken "Kulturterrorismen. En uppgörelse med tanken om kulturell renhet". Den norrman som skrivit denna bok är läskig (såg bild på han, haha) får se hur detta går. Den är inte stor, min bok, men har en till som är iaf dubbelt så lång som också ska läsas. Tar tag i mig själv nu och kirrar det. Satte precis på kaffe, pluffsisarna åker på och jag sätter mig strax i soffan för att inta "läsa-som-en-dåre-mode".



Gårdagen satte sina spår, djupa konversationer kantade kvällen, och kom i säng vid tre. Högst olämplig tid, men absolut nödvändigt. Nattens prat fick mig att vända och vrida på alla tänkbara situationer, men 4månader är inte en lång tid om något ska gå mot det bättre, det lovar jag dig dyrt och heligt. <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar