onsdag 15 december 2010

Klockan står på 04:45

Nu blir det att ta kvällen. Är iallafall på lite bättre humör nu, de var väl tur? Har inte gjort mycket vettigt. Försökt att läsa en tråkig bok men det har väl gått sådär får jag väl säga! Många konstiga ord, så det har ju inte gjort saken bättre. Har inte fått någon helhet eftersom jag får googla var tredje ord ungefär ;) Nu blir det att fundera ut vad ja ska göra imorn. Sunne-Torsby eller inget.. ? Ah nej jag vet faktiskt inte. Det enda jag vet är att Stefan & Theo ska hem till mig på kvällen så vi ska leka med min syster då mina föräldrar är på julbord. JAG VILL OCKSÅ PÅ JULBORD! Hmm. Aja, nu blir det natten. Får fundera under tiden jag sover. Klockan står oavsett på kvart i fem. YAY (!?) Aja. Nu är klockan föör mycket. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar