söndag 19 december 2010

Söndag

Hmm. Helgen. Nyktert iaf ! Har pluggat, har umgåtts med syster och Sandra.. Ääh, så här går det inte. Sist jag skrev var i fredags. På morgonen. Resten av dagen då? Under dagtid minns ja inte vad jag gjorde, förmodligen inte allt för mycket. Pluggade väl! Efter det åkte jag hem till Sandra, blev kaffe, skitsnack - hemligheter - you name it! =) Efter det hem till Stefan - dock inga djupa diskussioner där inte utan mer.. ah.. Tv spel för han och ja tittade på och fick kolsyra i näsan när ja glömde att de var cola och inte vatten i glaset. Det var väl det ?? Lördag skulle jag gjort mycket. Julpyntat hemma med familjen - blev de inget med - äventyr med syster , tja, jo halvdant. Hon var ju med ett tag. Sen raggade hon upp någon med skåpbil och åkte till skattkärr ist. Ah vem vet hur hon tänker ;) HAHAHA =) Så jag och sandra roade oss med julgran och pyntning och dammning och ah ALLLT BLEV SÅ FINT!

Idag är de söndag. Spelade panik artat mario cart innan jag åkte hem från sandra. Sen har ja pluggat, börja städa mitt rum (!? FAN ja är ju inte klar SKIT OCKSÅ) ätit mat. ah. Inge vettigt, nu ska ja göra klart rummet iaf ! See yaa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar