onsdag 22 december 2010

Onsdaaag

Bara råkade bli så att jag glömde att blogga igår. =P Eller, nja. Jo så var det, eller jag hade inte riktigt tid helt enkelt! Igår fyllde min kära mamma 28år (!?) och det firades med tacos & glasstårta! Under dagen hann jag även med att träffa Sandra, göra lite hemliga saker & ännu mer hemliga saker. Sen har jag inte gjort så mycket vettigt, har varit lite överallt och självklart pluggat. Såg på "Sanning eller Konsekvens" med stackars Josefin i förrigår så lämnade in filmanalysen igår. Fick tillbaka examinationsuppgiften också.. Skickade visst in utkastet :/

Idag sitter jag hos Stefan, har precis skickat in den RIKTIGA examinationsuppgiften, den på nästan tre sidor ist för en halv sida som jag råkat skicka in. WIE. Väntar även på att t.ex Josefin eller Sandra ska ringa upp någon gång i deras liv? HAHA :) Sitter och pratar med Allex om vilka fejna julklappar hon ska köpa. Intressant, intressant! ;) Har även pratat med Amanda , så henne leker man med efter 9 ikväll. NU blir det kaffe IGEN och sen.. Ah, nej jag vet inte.. Ekonomisk rådgivning kanske? Ah, who knows. HÖRS DÅ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar