måndag 20 december 2010

Klä granfanskapet

Störande att jag fått en kommentar på förra inlägget, men inte kan läsa den ? Idag har jag iaf hunnit med massor. Först hem till Emelie, hämta lite hemligheter, sen till stan, träffa Josefin, tog en kaffe med henne och Emelie - Emelie gick sedan vidare och skaffade sig ett jobb ochh vi tog en påtår. Sen gick jag till körskolan, kirrade en julklapp där (japps, de är sant haha) och sen hem. Lagade mat , mozzarellaost, pasta & tomatsås(basillika,vitlök,purjolökMUMS)! Nu blir det att klä granfanskapet och sen pallra mig upp till Josefin för att se en film. Antingen välkommen till festen eller Sanning eller konsekvens. Tror den sista heter så? ah, who knows - don´t care :) NU har jag precis läst igenom resten av gruppens filmanalyser så ja förstår vad de går ut på iaf ! Hörs då ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar