fredag 10 december 2010

Fredag

Hallå =) Igår var jag hos Sandra, käkade tacos med henne, Stefan & Pickie. Sen kom även Fredrik, kom och gick mest hela tiden faktiskt. Efter maten blev det TP, jag förlorade BIG TIME och Sandra tog hem guldet, Stefan låg inte långt efter och Pickie - han bara satt brevid och garvade. Efter TP blev det hem till Stefan, lite kortspel och sen nanna kudden. Nu försöker jag bara få upp den lilla tölpen ur sängen så jag slipper sitta själv här. Ganska tråkigt faktiskt. YAY! Nu ringer det i hans telefon också. Han svarar väl inte, som vanligt, när han sover. Men klockan är faktiskt 12:20 - RISE AND SHINE! Ikväll blir det.. ja vad blir det? Det märks!



2 kommentarer:

  1. Nathalie, Jag vet exakt vad ni ska göra ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha jappp, de blev precis som vi trodde ;)

    SvaraRadera