måndag 13 december 2010

Hela helgen i ett naffs

Som ni kanske ser, så har jag inte uppdaterat sedan i fredags förmiddag (lunch?). Så en snab revy av vad som skett under helgen kanske? I fredags , efter lite kaffe, hemfärd för att hämta grejer (ingen lång vistelse, familjen är sjuk) åkte jag till Sandra, knäppte en öl och glodde på henne när hon sprang mellan balkongen för att röka & badrummet. När hon äntligen var klar, gick vi en trappa ned till Pickie, där satt Sebastian, Stefan, Mimmi, Fredrik, Malin & PickiePonken. Blev lite ölspel och inget vettigt sagt, känslor som vällde över, några som doldes men egentligen mest irritation. Självklart kom det en groda, som jag trodde skulle förstöra allt, men jag tror jag klarade mig undan det? Har inga självförstörelsetankar idag iallafall, så får väl se de som positivt. Jag och Sandra flydde på äventyr, hittade 140:- och kände mig rik i ungefär ... 16 timmar? Efter det, in till Pickie igen - klockan blev tre, några kom och några gick och beslutet blev "hemfärd" bort till Vidön. Några depåstopp blev det som vanligt, och en annan kan numera kalla sig "Falken", för mina spanarögon! ;)

Lördagen spenderades mest sovande. Sov i sängen, sov i soffan, sov vid köksbordet? Nej jag ska inte överdriva, men det hade jag nog lyckats med också faktiskt. Blev ovärd pizza från Seniorita´s och sen vid typ tio GICK jag och Stefan till Sandra för att hälsa på över en kaffe. Hade vi inte gått dit hade jag nog somnat igen. Typ i bilen om vi hade åkt bil, men Stefan var duktig och körde ingen bil på fredagsnatten, så jag är stolt. 40 minuter senare fattade vi beslutet att hämta mitt Nintendo64, så det fick bli Mario Cart för hela slanten - och jag ägde dom båda! =)

Sen var det Söndag, och jaa, vad gjorde man då? Kom på att jag tog en massa bilder i fredags, men orkade inte kolla igenom dom. Jag vet på ett ungefär vad jag tagit för kort, och alla andra, så jag är nog med i matchen faktiskt. Fördrev tid i soffan, orkade inte ens väcka Stefan, utan han klev upp självmant vid 13:20 Haha. Jaja, inge mer med de. Då får ja ju iaf välja vad som ska vara igång på Tv;n när jag har den för mig själv. Upptäckte dock att när jag inte var närvarande så kollade han på MINA tjejiga program, GILLA! =) Inga diskussioner mer här inte, han gillar dom, bara förnekar hans kvinnliga sida just nu! Det hände faktiskt inget igår...

IDAG, MÅNDAG, det återkommer jag med när dagen är avslutad ist. Men jag pluggar och glider, å kaffet är slut. Så är det sörru!

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar