fredag 18 juni 2010

FISK!



Äntligen ljuva fredag får jag väl påstå. Dock är vädret rätt sugit. :/ Inge kul alls. Men skitsamma, för vädret har då aldrig hindrat mig ifrån att fiska förr. Sandra & jag är ju hejare på att fiska i ösregn annars, dock sög Sandra på att kasta den gången. Då hade jag turen med mig att vi stod på en brygga - idag blir det båt :S Ah. Det märks helt enkelt om jag kommer levande därifrån! haha. Eller kanske ett öga mindre ? Men men, helgen kommer alltså spenderas på en båt i vänern så därför dyker jag inte upp här något förens på söndag och berättar om bravaderna ;) HAHA. För de kommer vi inte undan kan jag lova. Får se om vi får igång kylskåpet också ;)




Sakna studenten ? Neej, saknar skolan. Eller nja, inte dramat kanske - de kan jag allt leva utan. men resten, ja saknar gänget och allt kul som hände. :)



Tack och HEJ

1 kommentar: