torsdag 24 juni 2010

Midsommar snart

Wiho wiho. Börjad dagen med att vakna av en lagomt glad mor, så de blev att spurta hem på cykel och sen dra till Ica. Var nog fan fortf full när jag vaknade. Haha. Skoj hade jag igår iaf. Handlade mat inför midsommar, som kanske kan bli bättre än förväntat ändå? Ah, de märks väl om inte annat. Efter att ha slängt ut familjen i bilen blev det Ica ytterliggare en gång med Allex&Josefin för att handla de vi skulle käka imorn kväll. Efter det fick jag & Josefin skjuts hem och det blev filmen Click som gick på sexan, lite krubb (pasta med paprikaChiliröra) och te. Josefin cyklade hem efter filmen & sen hamnade jag vid datorn. Drygt. Är trött, men de kan ev komma nattligt besök så jag får försöka hålla mig vaken en sväng till helt enkelt! ;) Det får nog bli lite mera te, gött med något varmt så här på natten! ;) Haha. Musiken är styrd inför imorn iaf. I hope I can make someone happy! Haré gött & ta det lugnt i dimman under helgen! ;) Klockan ringer 08:30, måste ju packa också? fan då! :p haha




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar