torsdag 17 juni 2010

Toorsdag? :o

Jag vet, jag vet, kolosalt dålig uppdatering. Men vad har hänt då? Egentligen ingenting. Förutom att jag och Josefin gick Norrstrand/sundsta runt. Mys. "Gör Karlstad friskare, gå du också". Fyndigt. Kontrollpinnar över hela Karlstad kommer de bli efter dom släppt de sista pinnarna, 25 åt gången från 6maj till 19 oktober. Spännande. Tror vi att vi vinner ? Neej, men va fan vi gör det inte för det, vi gör det för att de är kul. 4½ timme var vi ute. Så har du sett en sådan pinne så hojta, kom ihåg att skriva ner siffror och bokstäverna så vi kan ta dom sen ;) http://friskakarlstad.se



Vad har jag mer gjort denna vecka ? Jo jag har spelat Korpenmatch med "Fäbojänterna", grymt kul dock inte lika kul när ja fick skrapsår över hela knäna men då vet man att man lever iaf. Gick på en promenix med Allex i 1&45 timme igår. Det var de värt. bland annat Kroppkärrssjö runt. dryga milen, helt OKEJ :D Idag blir det stek med Josefin & Allex någonstans , men de vaknar ju aldrig :p

Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar