tisdag 8 juni 2010

Söndag/Måndag

Söndag : Upp ganska tidigt & de blev kaffe. Gött å vakna av sig själv, visserligen 9:24, och ändå veta att ja ska inte göra ett skit idag! Underbart kan jag lova! :D När klockan blev fem hämta josefin mig och vi tog en kopp kaffe och diskuterade gårdagens bravader som hon missat. Delgav också en hel del annan information som ja tyckte var viktig ;) Hyrde film på Hagahallen & sen begav vi oss hem med en varsin godispåse & mös ner oss i soffan. "Instängd2" och en dravellfilm fick det bli. Somnade gött i soffan ;)


Måndag : Gick upp halv elva woooow :D en hel timme senare än vanligt. Kaffe & frulle och sen gick jag hem för att förbereda med morsan inför balfotot som vi tog på en tjej vid namn Johanna. Det var riktigt roligt, dock fungerade inte min blixt ;( Efter det blev de en del väntetid på en viss person. Men jag måste säga att det är skrattretande. "Har du försökt att få upp hennes dörr i källaren eller? Inte? Nej. Pölen var så häääär stor" HAHA :) Rätt åt dig!



Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar