onsdag 30 juni 2010

Onsdag

Skulle egentligen badat , solat men framför allt åkt gummi båt genom älven, men när vi vakna i morse regna de så vi strök ett sträck över den planen och de fick bli nördning av roller coaster. Helt okej de med. Vi boka även biobiljetter till Äklips ;) Korrekt stavat och allt , torsdag 21:30 fick de bli. Helt okej, 87,50:- var. Helt okej. Dock fattas de 3,50:- för mig, men de får hon imorn när vi är på bion! :D Ska försöka oss på ett nytt försök imorn i hopp om gott väder. Kan inte bli bättre, och då ska vi glida hela vägen till Skoghall. De bestämde jag nu. Kan ju glida hela dagen , Bion börjar ju sent.


Fan min näsa slutar inte rinna. Sjukt, förr i tiden sa man att de var bra för en pollenallergiker när de regna men ja håller inte med. De blir VÄRRE när de regnar för mig.

Nu sitter jag, klockan 01:25 (torsdag förmiddag alltså) och dricker fanta och registrerar kontroller . Jag , Allex & Tessan var nämligen ute och cyklade en liten tur och fick oss ett par kontroller :D Nej, nu blir de typ sängen. Eller ligger i sängen, men ska stänga av datorn nu! Hade gött så hörs vi imorn. Rappoterar om båtturen imorn ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar