tisdag 8 juni 2010

Lite senare

22:46, Tisdag.

Idag har jag först flängt iväg till I2, kollade när eleverna fick storstryk. Sen in till stan och glodde runt med syster & shoppade en avslutnings outfit te henne. Så SÖT hon blir då ;D Perfa. Efter det blev de kaffe i väntan på att få komma hem eftersom mamma tog pörrkort ;) hann även med polisstationen och lämnade in en grej. Väl hemma förberedde vi för att ta kort på gänget Sofie,Stina&Linn. Blev riktigt bra bilder måste jag säga! Efter det cykladejag och syster iväg för att döma. Killarna är 10-11 år och så jääävla duktiga. är grymt imponerad av killarna - stentuffa och säkrare fötter får man leta efter ! :D


Vill bara berätta att den frihet jag känner nu - ni vet ibland kan man känna en tyngd i brösten , den är borta helt. Jag bryr mig fortfarande om mina vänner. Men jag har börjat bry mig lite mer om mig själv. Inte fan trodde jag att det var så jävla skööönt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar