fredag 18 juni 2010

Schtek!

Dagen spenderades med Allex, vi schtekte på hemlig plats, för att ingen ska ta vår plats. Vi var ungefär själva hela dagen. Riktigt trevligt, barnlekar & tidningar blev. Även en snuskig macka, men mat som mat enligt mig. Efter det blev de stan, där de upptäcktes en bränna på fröken Allex rygg, men de skulle senare visa sig att de var mycket värre ;) haha. Efter stan blev de hem, mat & sen iväg till mariebergs ip och tjäna lite cash. Efter det skulle jag egentligen umgås med Allex igen om jag hade hittat mitt fiskespö på nolltid, vilket jag inte gjorde så klockan hann bli mycket och jag blev hemma, kollade klart på "Green Zone". ovärt. :P



"Allex, gift med Robert Pattison, bor på hotell med 3 ungar och en räv, körandes i en Hummer & den förstfödde ska heta Leo! ;) "

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar