fredag 4 juni 2010

Fredag 15:49

Efter dömningen igår cyklade jag iväg mot Öa för att umgås med Sandra. Grilla lite, öla lite & bara ha de gött i kvällssolen. Dock blev de ju inte bara vi utan en Fröding satt där när jag kom. Han drack för övrigt upp Sandras öl ;) Haha Eller nästan iaf ! Sen kom en Olson , men han gick lika fort. Fick dock med honom på min sida så jag gick och mötte upp honom & vi gick Skoghall runt & satte upp klistermärken med hans politiska åsikter (lägger mig inte i men håller inte med). Sen gick vi upp till Sandra & Fröding igen och drog efter ett tag igång grillen. Välbehövligt i magen måste jag säga, när klockan är två och man egentligen ska ligga och sussa vid det laget. Efter det var vi vakna alldeles för länge men somnade väl vid...5? :D Whatever, kvällen slutade bra iaf.

Efter en kopp kaffe hos Sandra på "mörakvisten" tog jag min kos och cyklade hemåt för att fika med systeryster. Nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli fyra för då ska de lagas mat. Ikväll ska jag döma. Nervöst. Men de får gå bra helt enkelt. Inge mer med det :D
När jag dömt blir det lugna fisken från min sida, för imorn ska jag leka med Tellan. Blir väl schtek som vanligt, 08brats som vi faktiskt är ;) HAHA. Oj oj. Hm. Sandgrund&Starboys ?! ;)






En bild från helgen. Inom kort kommer även resterande bilder upp när jag har ork! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar