måndag 7 juni 2010

Lördag

Vaknar upp i Sandras soffa & försöker minnas (nej ja var inte full) vad sjutton som hände igår. Inledningsvis kan jag ju berätta att jag inte kände mig så välkommen när jag kom till Skoghall. Eller redan innan visste ja att de skulle gå fel. Först inge varmvatten när ja skulle duscha och sen hoppade kedjan på cykeln två ggr. Men eftersom, Sandra hade ju ändå bett mig komma men de var inte så populärt hos en person men de sket jag i. Umgicks med hans kompisar tills de bråkat klart. Hahaha, var iaf med Olson & Johannes - gick bort och satte oss utanför Sandras port när en hes & berusad Tomas kommer ut ur sin port. Efter mycket om och men gick vi dit & drack lite i väntan på att Sandra skulle komma så vi kunde gå till Soft. Sandra kom, vi snackade, hon tappa sin öl på mina fötter aj aj glas överallt, sen gick vi till Soft tog en öl där & gick sen av någon konstig anledning till Röbben - vet ej varför. Gick därifrån ganska snabbt och hem te Sandra där vi somnade på soffan båda två.


Lördagen började med en kopp kaffe och desperata försök att få upp Sandra - för hon skulle på bröllop. Efter de blev de brådis hem till Karlstad för att möta Allex, bolaget bolaget! Fyllde hennes kassar med 15 öl, en annan hade redan 18 ståendes hemma och väntade och lunkade hem. Dusch, grill & öl fick de bli innan Haffling, Ronnie & Rebecka kom. Hon gick ganska fort & byttes ut av kändisen Emelie. Det blev ölspel för fulla muggar & jag kan ju säga att grabbarna drack inte oss under bordet ;)
Efter att StarBoys spelat klart tyckte vi tydligen att de va värt att gå till Sandgrundsudden så de gjorde vi. Hittade Spethz med sitt umgänge och de blev uteserveringsletande men först blev vi självklart (eftersom vi hade Haffling, snutmagneten med oss) stoppade av snuten så de fick ta pojkarnas alkohol. Vi hamnde av en konstig anledning på Ankan =P Efter en öl på Ankan & heeeldött så skulle en annan på toaletten. Där fick de bli ett våldtäcksförsök, lite småpanik, käftsmäll & sen snack med vakter för att de skulle ordna upp sig. En öl på de & jag var i form igen UNDERBART ;)

Kanoners kväll hade jag iaf. Slutade med en baguette & en vandring hem. Tack till ni som var med och förgyllde :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar