onsdag 18 augusti 2010

3timmars kaffe

Jag & Tessan kom till Solstaden och så FUNGERAR INTE VÄXELAUTOMATEN. Så vi drack kaffe i 3timmar istället :D Mycket värt. :P Amanda kom efter en timme & sen satt Emelie med oss en sväng också! :) Jag har även, efter att ha dumpat tessan hos frisören, hunnit med att köpa mig klänning på rean. JAPP! :D vet inte om jag kommer använda den men den var ju billig. Haha. ja har umgåtts för mycket med Allex tror jag. Impulsköparen nummer ETT! :D Så länge de är rea dvs! Menmen, nu har jag precis klämt i mig två salamimackor, ska snart byta om för att döma två matcher. 18:00/19:30 idag! Laddad som fan inför imorn, sista korpen matchen :D TAGGA! Neej, om man inte skulle ta sig en macka till ? Och de där med TPkväll verkar gå åt helvete eftersom hedersgästen inte kommer.

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar