torsdag 5 augusti 2010

Like the way it hurts

Jag orkar inte sitta vid datorn längre. Den känns meningslös, eftersom jag alltid hade en kamera i högsta hugg och kunde uppdatera världen med en jävla massa bilder var dag, så såg jag något kul i det hela. Satt vid photoshop förminskade, gjorde om & gjorde fult med massa bilder. Det var tider de, men nu måste jag fanimej skaffa mig en kamera jävel. Verkligen.


& by the way - du sjunker mer och mer i mina ögon för var dag som går. Gör du det för att såra mig eller gör du det för att du är osäker på dig själv? Jag blir förvirrad av att du är förvirrad. Och jag blir ledsen av att du är ledsen. Eller? Nej, de blir jag fan inte längre. Djävulen kliver fram och träder in en roll, en roll som kallas Nathalie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar