tisdag 31 augusti 2010

Game Face On

Är det inte en aning irriterade att om man går upp tidigt på morgonen och bloggar en tisdag så hamnar de på måndag? Jävla idiotiblogspot. OH! Aja. Statistiken är ju bra iaf. Något som dom gjort rätt. Bara klockan kvar då. HUR GÖR MAN? Någon som kan hjälpa mig? Haha. Aja. Nåväl. Vad har hänt idag ?

Jag har druckit kaffe med min syster, druckit kaffe med min mamma, druckit kaffe med min syster igem ,umgåtts med Emelie, var på förnedringen en sväng och skulle skriva in mina uppgifter igen efter & efter mycket om och men så gick vi därifrån ändå eftersom det var sju framför mig och noll i personal = resultatet blir baara bajs när man går dit. Så enkelt är det. Det var efter det som jag drack kaffe med Tessan igen. Och sen hem , och sen döma en halv match och nu hemma igen,. Varför händer det inget spännande i mitt liv föööör?


Game face on, you can never win with your babyface. Game face on..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar