söndag 8 augusti 2010

På väg in i drömmarnas land

Statusen på kvällen har varit bra, men saknar vissa personer också. Har precis avslutat ett två timmar långt telefonsamtal, klockan är nu 00:45. Önskar vi bodde närmare så vi kunde prata IRL. Men så är det, glad att vi lever i den moderna världen med telefoner.

Rycker av mig håret snart. Om jag inte slutar med detta snart blir det peruk inom ett år! Men de kliar ju så förbannat överallt så något måste man ju pilla med. Beroende? Oh yess. Nu ska jag berätta om min helg ;)


I fredags dömde jag fotboll, Sun Cup har ju dragit igång. Efter det var jag i molkom med bästaste Robin. Käkade tacos, var hemma hos hans syster Emma och hälsade på och fastnade vid tv;n - blev ett par Solsidan avsnitt. Riktigt trevligt. Efter det blev de ett desperat försök till att se på film men somnade ganska fort. På lördagen var man tillbaka på våxnäs för att döma. Matcherna är 20x2 minuter långa och efter första kvarten svartna de för ögonen och när ja blåste av för halvlek höll jag på att svimma. Inte okej ;) Jensen fick ta över och de blev en timme i domartältet med Erik och co, vattenflaska & massa socker för att komma igång igen. Gjorde dock aldrig det. Det blev skjuts hem av Josefin och de blev kaffe och chill. Sen gjorde vi oss i ordning eftersom jag började må bättre och en Emma kom! Satt och snackade Skit och sen in på Ankan. Sprang dock hem för att slippa efterfesten. HAHA. Inga detaljer, men hade en hel del missade samtal dagen efter kan jag tala om. Söndagen bestod mestadels av illamående och yrsel & lite kräCks, akuten osv. Diagnos Borrelia. Gud straffar vissa hårt. Haha. ! Men men, ja klagar inte så värst mycket, typ. Haha! Dock försvann ju 4 matcher för mig under Sun Cup och ska döma Dam4an på tisdag, får också ställas in. JÄKLA SKIT. Men men , sånt som bliiiiir.


Nu är jag hungrig, men mer trött. Elle? Ah, vi låtsas som det iaf. Ska luta huvudet mot kudden nu iaf. Imorn blir de inte många knop kan jag tala om ! :P Sova ut iaf.


Varför har jag en konstig känsla av att igår inte gick som de skulle för dig? De är som om de är något du vill säga mig men orden når aldrig tungan.. Ah jag vet inte. Bör jag oroa mig? Hoppas de kommer snart om de är något. Låt mina smalben vara ifred denna gången.

1 kommentar: