onsdag 11 augusti 2010

Kaffemys

Sandra kom och väckte mig imorse vid 9- har hittat min fristad där jag faktiskt kan sova av någon konstig anledning. Efter att har gjort lägenheten runt har jag nu hamnat i mina föräldrars säng. Sov mer än 4-5timmar. Kan ju iofs bero på att jag knappt sover längre. "Ge mig 5min till" löd orden från mig och mellan 10:00-10:30 vaknade vi igen. Hon somnade på soffan hon. Haha. =) Men de var skönt att sova faktiskt. Inte lika ont idag.

Då blev de möra koppen, och även en Linn ringde och fråga om vi skulle fika. Senare kom hon hem till mig istället för att typ göra stan/bergvik osäkert. Satt ute på altan och tjöta i någon timme. Nu är klockan halv fyra och nu är man själv igen. Då är de väl egentligen bara att börja tagga inför kvällens håll igång - Korpen! :) Älskar brutala korpen! Blir nog i mål för mig idag eftersom jag är sjuk. Om ja behöver spela alls det vill säga. Funderar på att komma i kostym. Coachen måste ju se snygg ut. Synd bara att jag inte äger någon kostym. Aja, de löser sig alltid! ;) Undrar hur mycket domaren ska ha nu igen? är det... 60 tro? =P haha Aja! Det löser sig för sjutton! Om jag nu får tag i alla ordinares personnummer det vill säga Skjut mig nån? =P Ah, de löser sig väl! Ikväll, om jag hinner och kroppen är någolunda okej så blir det tåget till Challa 22:10! :p Så de märks när nästa gång jag skriver blir!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar