måndag 30 augusti 2010

Tusenfoting

Äntligen ,vád roligt med statistik. DÅ ska jag verkligen sätta igång med bloggen, nu när man faktiskt ser att någon är inne på läser ibland :) Men dåså. Vad har hänt? I Fredags var jag bara hemma med syster, såg på massa film och käka grönsaker/chips och dipp. Lördag städade vi sen kom de över lite fôlk, vi drack, och hamnade på ankan. Som vanligt? Känns så..
Jag orkar inte skriva någon större redogörelse för vad som hänt i helgen. Det var mycket men ändå lite, konstiga sms från en brud på natten till söndag, men efter lite förklaring förstod jag precis :)


Igår gick jag in till stan efter morgonkaffet och mötte Sandra. Tog en kopp på waynes, snackade lite om helgens drama, gick bort till "Eldopalen" och "Boulevard", Emelie joinade också. =) Sen gick jag hem, och gjorde inget speciellt. Kollade på "Den männskliga tusenfotingen". CRAP! Den var skit dåligt gjord, filmen vi såg hade dålig kvalite och ja.. Neej helt enkelt. Visst, självklart var själva grejen äcklig. Men inge mer. 1/5 i betyg får den av mig. Skitfilm. Efter det blev de västerstrand vid 19, kollade på match och letade efter det som prasslade i gräset Hahaha :)


Idag står enbart dömning 18:00 på schemat. Vad gör jag då vaken kvart i 8? Om jag baara visste, vi hörs då ! =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar