onsdag 11 augusti 2010

Honey

Dagens referat av matchen är absolut godkänd. Började ju lite lustigt med att himlen öppnade sig och jag, Larsson & Gurra muttrade över msn/sms om de fantastiska vädret. Men så fick de bli, match :D Startade nästan matchen med en man kort, Gurra och Sanna ramlade in precis vid startsignal och jag lirade målvakt. 3-3 blev det. Och springa fick jag ju inte. Så jag stod nästan still hela matchen ;D Du får tro på det om du vill! Efter matchen hade jag ont ungefär i hela kroppen! Men snart är min penicillinkur över - ääääntligen! =)

Detta inlägg blir något kortare än de två föregående eftersom jag inte har gjort så mycket mer vilket innebär att jag inte kan säga något mer ;) Josefin kom hit förut och vi kollade på filmen Honey, sååå bra. Och jessica Alba är faktiskt rykande het i den här filmen. Vilket får mig att tänka en tanke - varför kan tjejer erkänna att kändisar är snygga, kvinnliga alltså, men inte en vanlig svensson? Kan det vara för att det är ett hot, för "alive", för verkligt? Maybee. de får bli nattens funderare. Ska smaska vidare mot mitt käk nu - pasta, tomatsås med basillika och vitlök och mozarellaost. Yummie! Ska även slå en signal till Emelie som vart på dejt också ;D haha. God natt folk´s! Nu blir det PH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar