tisdag 17 augusti 2010

Snabbresumé!

Oh neej, noot again! Snabbt resumé av vad som hänt sedan sist.

Fredag: Dömde fotboll, kaos & lite Sandra.
Lördag: Film, film.. ? Ah. Film helt enkelt. Och Cola :) Och dömde så klart.
Söndag: NU NI! Jaag... Dömde. Ah. Allt. Jämt.

Igår, Måndag... VI VANN! juste. Spelade korpen match med vårt kära lag och vi vann, 2-1! Råkade även hänga ett längs vänstra stolpen. Efter att ha hotat folk att jag skulle döda dom om dom passade så fick jag ju inte passa i det skedet. Så de fick bli målgörare av mig istället. Menmen, på torsdag ska vi nolla laget vi möter tycker jag! =)

Idag har de inte hänt allt för mycket. Mest suttit med kaffe koppen i näven. Sitter och stör mig på att syrran "hänger" över axeln också. De tyckte hon var lustigt. Inge liv den där ;) Skaff dig en blogg ist! kan bli din bäste vän! ;)

Josefin ska jag nog umgås med snart. Sen. någongång. Ah, vem vet. Ho är ju trots allt seg. Och till helgen är jag LEEEEEEDIG! LEKA?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar