onsdag 18 augusti 2010

Solstaden

Måste börja med HURRA! Jag har äntligen passar min bakgrund till bloggen. Och jag lyckades i PHOTOSHOP. Var så nära att byta till paint som som Allex lyckas få så fint med ;) Idag händer det inte allt för mycket, har druckit en kopp kaffe med Tessan och nu ska jag iväg till Solstaden, tror jag, och sola ett par minuter. Fast nu kikar solen fram, och det är 28 grader ute så egentligen kanske man skulle passa på att lägga sig ute? Dock är de så blött överallt så de är nog inte så kul ändå.


Ikväll blir det dömning 18:00 & 19:30 sen TP med flickorna Josefin, Sandra & Emelie hos Emelie. Ja ska dänga skiten ur dom allihop (tror dock att de inte kommer bli så haha) Menmen. Nu blir de att dra på sig kläderna och springa iväg!

Hörs sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar