torsdag 26 augusti 2010

Kattvakt

I måndags var de ju som sagt AIK som gällde! I övertidsminuterna förlorade vi med 1-0. Tråkigt, men sant. Fröding & Röbben var roligt sällskap till mig och farsan på ståplats. Köpte mig en rosa mössa också, mycket värt, och Sandra fick en likadan plus en Gnaget keps!

I tisdags var jag med Sandra i Skoghall. Spelade spel, gick spåret med Willywonka i storm & drack kaffe. Och mat. Mat, mat, mat blev det. Tog liksom aldrig slut.

Igår var det en evig väntan på Josefin, hyrde filmen "Ruins" eller något, hade dock sett den men den är väl okej? Jo, men de är den. Slaggade där.

Idag, idag är det Torsdag. Och inte så mycket har gjorts. Blivit väckt ungefär tusen ggr av kattjävlarna, och fan att jag åtog mig "äran" att vara kattvakt till på lördag åt de där små "charmtrollen" Jobbiga jävlar är vad de borde kallas. Ska tvinga med mig syrran hem till Josefin och se på film, kanske kan få henne som sovsällskap - får se vad morsan säger om det när det är skoldag imorgon ;) Funderade även på att gå och kolla på en match som jag tackade nej till ikväll, men kan inte hitta någon information om att den ens ska spelas idag, så de verkar inte som om de blev någon match. Aja, kanske cyklar dit och kikar om de händer något på Kroppkärrs IP iallafall.


Återkommer säkerligen senare. Morsan tyckte jag skulle laga mat idag ? Hm, får vi allt kolla på de hörre du moder! Finns ju fin-fin pytt-i-panna hemma hos Josefin som lockar mer än den där blodiga steken i kylskåpet kan jag tala om ;)


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar