måndag 23 augusti 2010

Aik ikväll då!

I torsdags var de senast jag bloggade. vad är de med mig och helgbloggning? Det går inte bra iaf, de kan jag ju inte direkt påstå. Iallafall, så på fredagen var jag med Amanda, Josefin & Sara. Förkrök och sen Ankan. Hade en konstig känsla i magen, träffade AB och vi tog ett gemensamt beslut att jag skulle gå hem efter oroväckande sms/telefonsamtal. Så de blev de. =/ But now we are okey, aiight?


Lördagen, efter mycket om och men, spenderades först i Grums, bröllopsfotograf där borti och sen hem. Dusch, göra sig snygg & sen hämtade Robin upp mig och vi for mot beste-Molkom & beste-Allex. Blev krök hos Nicko med massa folk, sen iväg till Törskfan. Hundraåttiojävlakronor kostade det att gå förbi staketet, vilket egentligen betyder att vi betalade för att kunna gå på toaletten. Värt :P haha. Men Allex var lagom matcho för att hon var medlem sen tidigare och fick hundra kronor billigare pga det, men Gud straffar somliga direkt, vilket de verkligen gjorde den kvällen. Först upp i en jävla barnstol (Okej de var min idé från början, men inte SÅ kraftigt), och den var hon ju självklart tvungen att mörda genom att välta. Helt sjuCkt, men Allex är Allex. Och kul var det. Och ont fick hon, men de är ett mindre bekymmer ;) Sen av någon konstig anledning skulle vi gå ut på parkeringen. Sprang ut dit, tog ett varv på den tomma parkeringen, lät "Bararaboooombe" ljuda över parkeringen , finns även på en kolsvart film, sen in igen - toaletten var jag på ungefär 20-25 ggr var av jag själv gick 3. Så snabbt någon frågade Allex om hon kunde bli med skickade hon iväg mig med en spark i röven. Och eftersom jag är så snäll och trevlig så sa ja inte emot. Sen dök Allex upp från ingenstans och Peppis blev handmördare och Allex mörbultad. Men de var najs. ^^ Luktade moppepojke när jag kom hem igen, och gick runt som ett kollo hela dagen efter att INTE FÅTT PLATS I SÄNGEN. Hoppas den skyldige läser detta nu!



Söndagen spenderades även den i molkom. Såg dock ingen varg. Det var dagens mål. -suck- Men men, väl hemma blev de film & sen iväg till Sandras jobb med Emelie, satt där och tjöta till halv ett på natten. Då fickk de bli hemfärd för lilla Nathalie. Kunde dock inte somna ändå för var nervös för att syrran som hade drucke (JA PÅ EN SÖNDAG) skulle bli själv på hemvägen. Och de blev hon, men då var klockan fem så då orkade jag inte kliva ur sängen längre. HAHA. Aja. Men men. ;D Så, nu vet ni min helg.

Ikväll bär det av till Örebro ståplats för att hoppas på en vinst ! AIK <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar