torsdag 12 augusti 2010

Hollywood

Varning för borrelia!




Har precis kommit hem efter att ha lunchat med Sandra på Café Hollywood . Var väl helt okej mat, dock lite för min jätte magsäck. HAH. Aja. Nu blir det att städa, familjen kommer hem snart. Dagens önskningar:


- Blir av med borelian, den gör en störd.

- Att en ängel, eller nej de är förmodligen ett pucko, kommer hit och städar upp mitt kaos.

- Fred på jorden? Neej, de får duga med pizza.



That´s all I want for today. De borde väl slå in något av det? Återkommer senare med resultat. Och jag vill se klart PH. Och ah, få en klarhet i vad ja ska göra. De borde stå något i mitt horoskop idag om att jag står inför valet och kvalet angående en grej. Aah, men så borde det vara. För jag har faktiskt beslutsångest - inte okej!


Ah, nej nu svamlar jag igen. Återkommer ikväll som sagt. Nu ska jag ringa ett samtal som förhoppningsvis kan hjälpa mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar